banner

banner

Tuesday 13 March 2012

mengapa??

mengapa&kenapa??? 
persoalan ni selalu sajer bermain di kepala aku bila ad sesuatu yang terjadi...
aku suka sangat menyiasat.. maklumlah cita-cita nak jadi pakar forensik..
tapi salah bidang kan..
mengapa&kenapa aku wujudkan blog ni??
aku wujudkan blog ni sebelum jejak kaki kat usim lagi.. aq berhajat nak kongsi ilmu yang aku tau kepada semua (yang ad msa nak jenguk blog aq lah)... tapi masalah yang aq hadapi sgt besar iaitu kat rumah aq mna lah ada wireless.. maklumlah aq ni budak kampung.. lau gne broadband pun semput2 nak loading page.. connection lemah..
mengapa&kenapa sikit post aq dalam blog ni?? 
aku ni bkan nyer pengarang or penulis or ilmuan yang banyak benda nak di kongsikan..
pastu aku post kat blog ni ble rse mood tu datang jer..
punyerlah pemalas aq ni...
mengapa & kenapa??
pening kepala aku kalau 2 perkataan ni selalu ad dlm kpale aq n org tanya kat aq..
tapi sebenarnya setiap ap yang berlaku tu ada sebab..
misalnya kenapa kita solat? jawabnnya tu kan perintah dari Allah.

amalkan pertanyaan ni dalam hidup sebbab aq rse bnda ni boleh bg smething dlm hdup kte.. 
tapi jangan gne kan untuk cipta alasan

No comments:

Post a Comment